ԷԿՈԼՈԳԻԱԿԱՆ ԴԱՍՏԻԱՐԱԿՈՒԹՅԱՆ ԽԹԱՆՈՒՄԸ ԴՊՐՈՑՈՒՄ
ԲՈՎԱՆԴԱԿՈՒԹՅՈՒՆ
Ներածություն . . . . . . . .
2
ԳԼՈՒԽ
I. . . . . .
.
. . .
2
1.1 Հետազոտության
նպատակներն ու խնդիրները .
. . 2
1.2
კვლევის მეთოდები . . . . . . .
6
1.3
Հիմնական բացահայտումներ .
. . . . .
8
1.4 Առաջարկություններ . . . . . .
9
ԳԼՈՒԽ
II .
. . . .
2.
ԲՆԱՊԱՀՊԱՆԱԿԱՆ
ԴԱՍՏԻԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆԸ ԵՎ ԴՊՐՈՑԸ . . 10
ԳԼՈՒԽ – I I I . . . . . . .
3. ԲՆԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐԸ
ԵՎ ՄԵՆՔ . . . . . .
ԳԼՈՒԽ IV . . . . . . . . . . .
. . . . . .
ՆԵՐԱԾՈՒԹՅՈՒՆ
გეო.VII.4. მოსწავლეს შეუძლია მსჯელობა ბუნებრივი რესურსების რაციონალურ და მრავალმხრივ გამოყენებაზე
გეო.VII.10. მოსწავლეს შეუძლია ახსნას გარემოსდაცვითი ღონისძიებების აუცილებლობა
გეო.VIII.3.
მოსწავლეს
შეუძლია ახსნას, თუ რა გავლენას ახდენს ბუნებრივი პირობები დასახლების ტიპებსა და
მეურნეობის განვითარებაზე
გეო.IX.3.მოსწავლეს შეუძლია დაახასიათოს და გაანალიზოს საქართველოს ბუნებრივი პირობები
. . . . . . .
ԳԼՈՒԽ I.
1.1 Հետազոտության
նպատակներն ու խնդիրները
-Մեր
հետազոտության նպատակն է դպրոցական ուսումնական ծրագրերում ներկայացված
բնապահպանական հնարավոր խնդիրների ծանուցումը և կյանքում դրանց դեմ միջոցներ գտնել ու արդյունավետ գործելը:
-Կատարել բնապահպանական
ուսումնասիրություններ, ծանոթացնել աշակերտներին
մեր տարածաշրջանին բնորոշ. . . . . .. . . . . . . . . .
Հարցման ընդհանուր
արդյունքն էր.
Ընդհանուր հարցվածների թիվը
|
Համարում են առողջ
|
Համարում են անառողջ
|
Համարում են էքստրեմալ
|
Դժվարանում են պատասխանել
|
85
|
13
|
33
|
33
|
6
|
100 %
|
15,3%
|
38,8 %
|
38,8 %
|
7,1 %
|
. . . . . . . . . . .
Հարցվածների թիվը
|
այո
|
մասնակի
|
ոչ
|
Դժվարանում են պատասխանել
|
|
|
|
|
|
10
|
1
|
6
|
2
|
1
|
|
|
|
|
|
100 %
|
%
|
%
|
%
|
%
|
Ծնողների
պարզաբանումներից.
. . . . . . . . .
Նախապատրաստական աշխատանքներ աշնանային ծառատնկման համար
No comments:
Post a Comment