Վրաստան Սամցխե-Ջավախեթի Ախալքալաքի Մունիցիպալիտետ
Խորենիայի հանրային
դպրոց
ԱՇԽԱՐՀԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆ 10-րդ
դասարան
2024- 2025 ուս. տարի I-կիսամյակ շաբաթ. 2-դժամ, ընդհանուր- ժամ
Դասագիրք – «Աշխարհագրություն» Sulakauri Publishing 2022.
Հեղինակներ՝ Մայա Բլիաձե, Դավիթ
Կերեսելիձե, Մանանա Սեխնիաշվիլի
Դասավանդող-– Արմենակ Ասատրյան
N |
Դասեր |
ժամ |
էջ |
նշումներ |
ժամկետ |
||
|
Թեմա 1 Համաշխարհային ժողովրդագրական մարտահրավերներ և փոփոխություններ |
|
|||||
|
Ներածություն |
1 |
4-9 |
|
|
||
1 |
Մարդկային ժողովրդագրական պատմությունը․ კაცობრივი დემოგრაფიული
ისტორია. 1․ Որքա՞ն ենք մենք․Մալթուսի մոդելը 2․Որտեղ ինչպիսի իրավիճակ է․ 3․Մասնագիտություն Սոցիոլոգ-ժողովրդագիր 4․Ժողովրդագրական հեղափոխություն և կանխատեսում |
3 |
10-24 |
Դ/Վ |
|
||
2 |
Աշխարհի բնակչության
սեռատարիքային կառուցվածքը მსოფლიო მოსახლეობის
სქესობრივ- ასაკობრივი სტრუკტურა 1․Բնակչության բաժանումը ըստ տարիքի 2․Աշխարհի բնակչության տարիքային կառուցվածքը, սեռատարիքային բուրգ 3․Կանա՞յք, թե՞ տղամարդիկ |
2 |
25-35 |
Դ/Վ Գ/ա |
|
||
3 |
Բնակչության
վերարտադրության տեսակները. მოსახლეობის
აღწარმოების ტიპები. 1․Ի՞նչ տարբերություն կա բնակչության վերարտադրության
տեսակների միջև 2․Դեպոպուլացիա 3․Ի՞նչ կապ կա ամուսնության և բնակչության վերարտադրության միջև |
2 |
36-43 |
Դ/Վ |
|
||
4 |
Ծերացող և երիտասարդ
ազգեր. დაბერებადი და ახალგაზრდა ერები. 1․Ինչու՞ է ծերանում երկրի բնակչությունը։ Ո՞ր երկրներն
են ծերանում 2․Ո՞վ է ավելի երկար ապրում։ Կշարունակվի՞ բնակչության ծերացման
գործընթացը․ 3․Ինչպե՞ս է բնակչության ծերացումն արտացոլում երկրի զարգացման
գործընթացի վրա ․ |
2 |
44-54 |
Դ/Վ Գ/ա |
|
||
5 |
Ժողովրդագրական
անցման տեսություն. დემოგრაფიული
გადასხვლის თეორია. 1․Ժողովրդագրական անցման տեսություն և նրա անցման
փուլերը 2․Ո՞ր երկիրը ժողովրդագրական անցման ո՞ր փուլում է գտնվում |
2 |
55-61 |
Դ/Վ |
|
||
6 |
Ժողովրդագրական
քաղաքականություն. დემოგრაფიული პოლიტიკა. 1․Ժողովրդագրական պայթյուններ 2․Ինչպե՞ս է իրականացվում ժողովրդագրական քաղաքականությունը |
2 |
62-75 |
Դ/Վ |
|
||
|
ԱՄՓՈՓԻՉ ԱՇԽԱՏԱՆՔ N 1 |
1 |
|
|
|
||
7 |
Ի՞նչ է միգրացիան: რა არის მიგრაცია. 1․Միգրացիա․տեսակներն ու
պատճառները 2․Ինչպես է ազդում միգրացիան ընդունող ու ուղարկող երկրների
վրա 3․Միգրացիոն անցումային փուլերը |
2 |
76-89 |
Դ/Վ Գ/ա |
|
||
8 |
Միջազգային միգրացիայի աշխարհագրություն. საერთაშორისო მიგრაციის გეოგრაფია. 1․Միգրացիան համաշխարհային երևույթ։ Ո՞ր երկրներն
են առանձնանում միջազգային միգրանտների թվով 2․Միգրացիոն միջանցքներ։ Ինչո՞ւ են ներգաղթում ԱՄՆ 3․Միջազգային միգրացիայի հետևանքները |
2 |
90-102 |
Դ/Վ Գ/ա |
|
||
9 |
Հարկադիր միգրացիա. იძულებითი მიგრაცია. 1․Ո՞րն է հարկադիր միգրացիայի պատճառը. Ինչո՞ւ են այլ երկրներ գնում
աշխատելու 2․Ինչպիսին է աշխատանքայի միգրացիայիաշխարհագրությունը 3․Ի՞նչ էնշանակում ,,ուղեղների արտահոսք՝՝ 4․Ի՞նչ է նշանակում միգրացիոն քաղաքականություն։ Ներգաղթ, արտագաղթ։
Թրաֆիքինգ․ |
3 |
103-117 |
Դ/Վ |
|
||
10 |
Հինգերորդ ճյուղեր. მეხუთეული დარგები. 1․Համաշղարհային տնտեսություն․ ուղղությունները և ճյուղերը։ Գիտատեղնիկական առաջընթացը․ 2․Ինչո՞ւ են տեղի ունենում արդյունաբերական հեղափոխությունները։
Ի՞նչն է պայմանավորում երկրի գիտատեղնիկական և տնտեսական ներուժ։ Բարձր տեխնոլոգիական
բնագավառները և նոր տնտեսական գործունեությունները։ 3․Ի՞նչ է թվային էկոնոմիկան։ 4․Ինչպիսի՞ն է հինգերորդային ճյուղերի աշխարհագրությունը։ |
3 |
118-137 |
|
|
||
11 |
Գյուղատնտեսություն. სოფლის მეურნეობა. 1․Գյուղատնտեսության ճյուղային կառուցվածքը։ Գյուղատնտեսական
հողահանդակների կառուցվածքը։ 2․Ինչպիսի՞ն է զարգացած և զարգացող երկրների գյուղատնտեսությունը,ագրոբիզնես․ 3․Ինչպիսի՞ն է բուսաբուծության և անասնապահության աշխարհագրությունը։ 4․Ի՞նչ է Կանաչ հեղափոխությունը։ Գյուղատնտեսության ազդեցությունը
շրջակա միջավայրի վրա։ |
2 |
138-159 |
Դ/Վ Գ/ա |
|
||
12 |
Հողի էրոզիա
և աղտոտում. ნიადაგის ეროზია და დაბინძურება. 1․ Հող, հողային ֆոնդը,հողի բերրիությունը․ 2․Էրոզիա և քայքայում, դեգրադացիա։ Հողի աղտոտումը |
2 |
160-179 |
Գ/ա |
|
||
13 |
ԱՄՓՈՓԻՉ ԱՇԽԱՏԱՆՔ N 2 |
1 |
|
|
|
||
14 |
Անցածի կրկնություն |
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
Հապավումներ․
Գ/ա – գործնական աշխատանք
Դ/Վ – դեպքերի վերլուծություն
ԱՇԽԱՐՀԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆ 10-րդ
դասարան
2024-2025 ուս. տարի II-կիսամյակ շաբաթ.
2-դժամ, ընդհանուր- ժամ
Դասագիրք – «Աշխարհագրություն» Sulakauri Publishing 2022.
Հեղինակներ՝ Մայա Բլիաձե, Դավիթ
Կերեսելիձե, Մանանա Սեխնիաշվիլի
Դասավանդող-– Արմենակ Ասատրյան
N |
Թեմաներ, դասեր |
Էջ |
ժամ |
նշումներ |
ժամկետ |
|
Թեմա 2 Ռեսուրսների օգտագործման և կառավարման համաշխարհային
օրինաչաձությունները |
4 |
|
|
|
13 |
Մարդը և աշխարհագրական
միջավայրը 1․ Ի՞նչ է աշխարհագրական միջավայրը։ 2․ Ի՞նչ դեր է կատարում աշխարհագրական միջավայրը մարդկության
պատմության մեջ։ 3․ Ինչպե՞ս է մարդը յուրացնում աշխարհագրական միջավայրը։ 4․ Ի՞նչ ազդեցություն ունի աշխարհագրական միջավայրը նոոոլորտի
վրա։ 5․ Շրջակա միջավայրի պահապան |
10 |
|
|
|
14 |
Բնական պայմանները և
բնական ռեսուրսները 1․Ի՞նչ նշանակություն ունեն բնական պայմանները։ 2․ Ինչպի՞սի բնական ռեսուրսներ գոյություն ունեն։-2 3․ Ինչու՞ է ավելանում բնական ռեսուրսների սպառումը։ |
26 |
|
դ/վ |
|
15 |
Ռեսուրսների անհավասար
բաշխումը և ռեսուրսապահովումը 1․Ինչպե՞ս են բաշխվում բնական ռեսուրսները։ 2․Ի՞նչ է ռեսուրսապահովումը։ -2 3․ Ինչպի՞սին է հանքային պաշարների դերը տնտեսության զարգացման
մեջ։ 4․Ռեսուրսների պահապան 5․ Ինչպե՞ս են բաշխված անտառային ռեսուրսները։ |
40 |
|
դ/վ |
|
Ամփոփիչ աշխատանք 1 |
|
1 |
|
|
|
16 |
Բնակչության խտությունը 1․ Ի՞նչ գործոններից է կախված բնակչության բաշխվածությունը 2․ Ինչպիսի՞ն են բնակչության տարաբնակեցման օրինաչափությունները
3․Որտե՞ղ և ինչպե՞ս է տարաբնակեցված բնակչությունը։ 4․ Որտե՞ղ ինչպիսին է բնակչության խտությունը։ |
58 |
|
դ/վ-2 |
|
17 |
Էկոմիգրացիա 1․ Ինչու՞ է տեղի ունենում էկոլոգիական միգրացիան։ 2․ Էկոմիգրանտների պահապան 3․ Ո՞վ է համարվում էկոմիգրանտ,
և ինչպիսի՞ն է էկոմիգրացիայի աշխարհագրությունը։ |
72 |
|
|
|
18 |
Կայուն զբոսաշրջություն 1․ Ի՞նչ է զբոսաշրջությունը և ի՞նչ պատմություն ունի․ 2․ Ինչպիսի՞ն է զբոսաշրջության աշխարհագրությունը․ 3․ Ի՞նչ է կայուն զբոսաշրջությունը․ 4․ Ի՞նչ է էկոզբոսաշրջությունը․ 5․ Ինչու՞ է կարևոր կայուն զբոսաշրջությունը․ 6․ Ի՞նչ ներուժ ունի Վրաստանը կայուն զբոսաշրջության զարգացման
համար․ |
84 |
|
ներդիր |
|
|
Ամփոփիչ աշխատանք 2 |
|
1 |
|
|
19 |
Թափոններ 1․ Ի՞նչ է թափոնը, և ինչպիսի՞ թափոններ գոյություն
ունեն․ 2․ Ի՞նչ կապ կա բնական ռեսուրսների և թափոնների միջև 3․ Ո՞վ որքան թափոններ
է արտադրում․ 4․ Ի՞նչ ազդեցություն են գործում թափոնները շրջակա միջավայրի
և մարդու վրա․ 5․ Ի՞նչ է թափոնների կառավարումը․ 6․ ՄԱՔՐՈՒԹՅԱՆ ՊԱՀԱՊԱՆ․ 7․ ի՞նչ պետք է անենք թափոնները նվազեցնելու համար․ |
107 |
|
դ/վ |
|
|
Ամփոփիչ աշխատանք 3 |
|
1 |
|
|
20 |
Անապատացում 1․ Որտե՞ղ և ինչու՞ է տեղի ունենում անապատացումը․ 2․ Ինչու՞ է առաջացել Սահելի խնդիրը 3․ Որո՞նք են անապատացման հետևանքները․ 4․ Հողի պահապան-------- 5․ Ինչպե՞ս կանխել անապատացումը․ |
131 |
|
17-հունիս |
|
|
Անցածի կրկնություն |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
No comments:
Post a Comment