სამოდელო გაკვეტილის გეგმა
ჩემი საქართველო
მე-6 კლასსი
გაკვეთილის თემა: |
Առևտուրը, արհեստագործությունը և քաղաքային կյանքը Սամցխե- Ջավախեթիում |
საგანი: |
ჩემი საქართველო |
გაკვეთილის მიზანი: |
|
გაკვეთილის ტიპი: |
|
ეროვნული სასწავლო გეგმის სტანდარტი: |
(II)1 (II)2 (II)12 (II)13 |
Դասի ընթացքը |
Ակտիվություն 1. Ցույց տալ Վարձիայի
և Ռաբաթի նկարները և խնդրել աշակերտներին գուշակել թե որ քաղաքների մասին է խոսքը:
Խոսել թե ինչով էին զբաղվում բնակչությունը՝
խաղողի մշակումը, փայտի և այլ մթերքների վաճառքը հատկապես գետով: Թվարկել գետերն ու լճերը, ցույց տալ քարտեզին (7-րոպե) Ակտիվություն 2. . Մինի դասախոսություն Սամցխե-Ջավախեթի բնակչության և նրա տնտեական գործունեության
մասին: (5-րոպե) Ակտիվություն 3.Սամցխեում առևտրի կարևոր մթերք էր պանիրը:Պանրի և նրա տեսակների ու պատրաստման մասին: Կոխած պանիր: Հաշվել տալ թե ինչքան գումար կպահանջվի իրենց ընտանիքի համար՝ շուկայից առևտուր անելու համար: Կլիպչատ: (7 րոպե): Ակտիվություն 4. Քաղաքային
ոսկերիչների՝ «ղվինչերների» և այլ արհեստավորների
ու ու նրանց ստեղծած համքարարությունների մասին(5 րոպե) Ակտիվություն 5. Ինչ գիտեմ և
ինչ եմ կարող (18 րոպե): |
Գնահատումը |
Ընթացիկ առաջադրանքի գնահատման խորագիր(3րոպե) |
Ռեսուրսներ |
Դասագիրք, գրատախտակ, կավիճ, թերթեր, բուրդ, իլիկ, գրտնակ, տնայնագործական առարկաներ, համակարգիչ, պրոեկտոր, կլիպչատներ: |
Դասարանական մենեջմենթը |
Ամբողջ դասարանը, անհատապես |
ՈՒնեցած գիտելիքը |
Սամցխե- Ջավախեթի աշխարհագրական բնութագիրը |
|
|
No comments:
Post a Comment